Thursday, 13 June 2013

Jawatan Kosong KIPSAS, PAHANG


بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته




PENGUMUMAN!!! PENGUMUMAN!!! 

sila baca dgn teliti yerrkk.. =)


bagi sapa yang tngh cari kerja boleh lah cuba
al maklumlah.. skng musim bdk IPTA tngh final and tunggu masa nak habis belajar.. 
annddd GRAD!!! 

aku salah sorang termasuk dlm golongan tu..
(tapi thesis x siap2 lagi ..cm mne nak grad)
doakan semua brjln lancar please.. ='(

benda ni pon aku dpt tahu dri kawan senegeriku
#ThisIsPahangDarulMakmur
ceewaahh.... heee~

aku memng teringin jgk nak apply tpi bnyk benda yg dia nak xdk kt aku skng.. 
sijil2 xtw ada kat mane.. 
=.="

so ... sila lah cuba..
kot2 ada rezeki kat situ.. 
sape tahu kan

Ini cara2 nya..



apply lah cpt2 
sbb smpai 21 JUN ni jew..

korang boleh download borang tu dkt ..