Wednesday, 6 March 2013

Kau Apa Hal??

Hellllloooo wooorllldd
post ke dua utk tahun 2013 yang mencabarkan.. 
mencabarkan pon aku still boleh main2... 
#MyBad  #OhThesis
#Enough

******************************************************************************************************

situation yang  x rare pon bg Malaysian..
aku rasa situation nih kebanyakan orang penah alami...
antara sedar atau tidak...
kita penah jadi mangsa atau pemangsa.. cooii ..

kawasan panas kejadian sebegini selalu berlaku adalah :-
-bustop/terminal
-kedai makan
-7Eleven
- tempat ramai org lepak
- dll


*note : Bla..bla..bla.. ~> mumbling

benda nih x kan jadi kalau pemangsa tu sorang2..
berani kau nak buat hal kalau xdk geng..
kalau kena sembur x pasal2 malu je kat situ..
#MoralOfTheStory ... pastikan ada geng time nak wat benda cm nih.. 
hahaha~

bagi mangsa... mesti dorang ase down n  berbulu jew... 
"apa yg x kena ngn aku"
" pelik ke dress up aku hari ni" 

tak lari jugak yg ter over confident..
terasa diri cantik..
"mesti aku cantik kan.. aku dah kate dah..aku nmpak hot pakai baju nih
dah kau apa hal!!! hahaha~

solutionnyer... aku rasa better korang buat x tahu jew.. 
pura2 cm korang x perasan yg korang diperhatikan..
kita x boleh nak tutup mulut manusia utk terus bercakap.. itu realitinya
memang lah agak susah kan..
mesti berbulu jew.. !!
kalau boleh nak g sembur jew kat muka dorang.. 
tapi cool beb.. semua tu x selesaikan masalah pon..
 (walaupun aku selalu fail kalau nak berlagak cool)

#Tidak ada kena mengena antara yang hidup ataupun yg sudah meninggal dunia.