Thursday, 1 November 2012

Eid Adha


rAsa nya bElom tErlAmbAT lAGi nak ucAp sElamat hAri rAyA aidil aDha 
kEpada sEmua uMat iSlam
wAlAupun cM agAk terlambat lAh jUgak... hehe...
bEsE lAh ... bUdAk bAru nAK bElAjAr bLogginG...
LambAT lAH siKit dAtAng iDea nAK mENuLis..
hihihi....
< sEbEnArnYer... aKu mEmnG lEmbAB siKit kAlAu bAB2 mEngarANg nih... >
kAlAU zAmAN sEKolAh duLu.. ciKgu sUruh bUat kArAngAn sAtu pAge pOn dAH cAm hApe jEw sTressnYer... hAhA... 
nAMpAK kAN sLow nYer tu.. hehe... 
oK2... cUkop bEbEl pAsAL tu.. lAri tOpikk..

rAyA aiDiL aDha tAhUn nih aGak mEriah sBB sEmua aDik bErAdik aKu dPt kUmpuL..
tPi sYg nYr... xsEMpAT nAK bErgAmbAr pAgi rAyA.. sBb sEmua pAkAt siBuk 
nAK uRUskAN pAsAL LEMbU .. hmm... kEcHewa... 
kEsibUkan nAK tNgk lEMbu kEna sEmbElih sAmpAi aKu x sEMpat nAK pAkAi bAJu rAyA pon..
sPoiL jE... 
tPi xPe lAH.. rAyA hAJi jE pOn... hehe...

tAhun ni mAK aKu dPt rEzEki lEbih.. sO bUat lAh qUrban 
biAsAnyA kAlAu dEkat kg. aku.. 
sEnANg jE...
bOoking lEMbu yG hArgA iKt bAjet..
pAstu bOleh minTak diA tLng uRUskAn sEMua..
dRi sEMbELih, mElApAh n hTr lEMbU kT rUmah...

tAhun ni... kebAnyAkAn dRi fAmily aKu pErgi kAndANg lEmbu tu..
sBb nYer... Lagi eLok kAlAu oRng yg mElakukan qurban tngk sendiri haiwan yg nak diqurbannyer tu... 
aBg aku lah ckp... hehe...
lUpe pLak kElebihan yG dia ciTe tuh... 

sAmbil2 tUnggU tUrn ... 
lEMbu yANg dibOOking nAk ditUmbANgkan...
sEmpAt lAh mElayAN kErEnah aNAK2 sEdArA yAng mEmng x rETi dUduk diAM 
and..mUlut x bErhEnti bErcAkAP...
(penat melayan tapi seronok) ^___^ 
sAPe x sYg aNk sEdra kAN...
fEel cM lAyAN aNk sENdiRi jEw... sEriUs.. ='D 

aJeem yg tANgkAP... sEMua tANduk dia nAK tANgkAP..

mUka cM bErAni sUam2 kUku jEw... tNgkAP gmbr nGn uNta...hAhA.. 

mY sOuL